Dodací podmínky
Dodání zboží 1.1
Prodávající se zavazuje dodat Předmět prodeje Kupujícímu společně se všemi
součástmi, popřípadě příslušenstvím, dle Kupní smlouvy. Prodávající zajišťuje
odeslání Předmětu prodeje pro Kupujícího, a to prostřednictvím Kurýrní
služby. Prodávající splní svou povinnost dodat Předmět prodeje Kupujícímu
v okamžiku, kdy předá Předmět prodeje Kurýrní službě zajišťující
přepravu Předmětu prodeje pro Kupujícího. Prodávající nenese zodpovědnost za
zpoždění v dodání zboží, které bylo způsobeno zaviněním ze strany
Kurýrní služby. 1.2
Dodaný Předmět prodeje je Kupující povinen převzít, nestanoví-li tyto
obchodní podmínky jinak. 1.3
Kupující je povinen označit v objednávkovém formuláři Místo určení.
Takto stanovené Místo určení je možné po uzavření Kupní smlouvy změnit pouze
po dohodě s Prodávajícím. Prodávající zajišťuje odeslání Předmětu
prodeje do Místa určení a Kupující je povinen převzít Předmět prodeje
v Místě určení. Veškeré náklady související s přepravou Předmětu
prodeje do Místa určení hradí Kupující paušální částkou, která tvoří součást
Kupní ceny, a to dle ceníku uvedeného na stránkách Internetového obchodu. 1.4 Při
převzetí Předmětu prodeje od Kurýrní služby je Kupující povinen zkontrolovat
neporušenost obalu Předmětu prodeje s tím, že pokud při kontrole zjistí,
že obal je porušen nebo zásilka obsahující Předmět prodeje je jinak poškozena
nebo zdeformována, nesmí zásilku obsahující Předmět prodeje převzít a je
povinen se zaměstnancem Kurýrní služby sepsat protokol. V případě, že
zásilka nejeví znaky vnějšího poškození, je Kupující povinen
v přítomnosti zaměstnance Kurýrní služby zásilku otevřít a provést
kontrolu Předmětu prodeje, zejména pak prohlédnout, zda Předmět prodeje i
daňový doklad odpovídá objednávce a zda je Předmět prodeje bez zjevných vad.
V případě jakéhokoliv nesouladu Předmětu prodeje, popřípadě přiložených
dokladů, s objednávkou je Kupující povinen sepsat se zaměstnancem
Kurýrní služby protokol. Kupující je povinen uschovat si kopii protokolu. 1.5
Odmítne-li Kupující převzít zásilku dle předchozího odstavce, je povinen
Prodávajícího neprodleně informovat o důvodech, proč Předmět prodeje
nepřevzal. Prodávající je oprávněn dodat Kupujícímu náhradní plnění do 30 dnů
ode dne, kdy bylo Kupujícím oprávněně odmítnuto převzetí Předmětu prodeje.
V případě, že zásilka obsahující Předmět prodeje nevykazuje žádné znaky
vnějšího poškození nebo deformace a rovněž při kontrole nebyl zjištěn žádný
nesoulad s objednávkou, však po převzetí zásilky Kupujícím vyjde najevo,
že Předmět prodeje je vadný a tato vada mohla být způsobeno při přepravě
zásilky, je Kupující povinen tuto skutečnost bez zbytečného odkladu,
nejpozději však do dvou pracovních dnů ode dne, kdy zásilku převzal, oznámit
Prodávajícímu, jinak na skutečnost, že vada mohla vzniknout při přepravě
Předmětu prodeje, nebude brán zřetel. V dalším jsou nároky Kupujícího
řešeny v reklamačním řízení. 1.6
V případě, že nesoulad zásilky s objednávkou spočívá v tom, že
je dodáno menší množství Zboží, není Kupující oprávněn odmítnout převzetí
zásilky. Prodávající je v tomto případě povinen dodat Kupujícímu
chybějící Zboží bez zbytečného odkladu poté, kdy je mu ze strany Kupujícího
množstevní vada oznámena. Pokud není možné zbytek Zboží v přiměřené době
Kupujícímu dodat nebo Kupující o dodání zbytku Zboží nemá zájem, je Kupující
i Prodávající oprávněn ohledně části Předmětu plnění, která nebyla dodána, od
smlouvy odstoupit. 1.7
V případě, že Kupující odmítl převzít zásilku obsahující Předmět
prodeje, ač zde nebyl žádný z důvodů stanovených výše v odst. 4.4,
je Prodávají oprávněn odeslat Předmět prodeje Kupujícímu opětovně s tím,
že Kupující je povinen uhradit Prodávajícímu všechny vynaložené náklady
v souvislosti s opakovaným odesláním. Tyto další náklady je
Kupující povinen uhradit Prodávajícímu při převzetí Předmětu prodeje. |
2. Doba dodání 2.1 Doba dodání je určena pro každý produkt zvlášť a je uvedena na
stránkách Internetového obchodu. Kupující má povinnost seznámit se
s termíny dodání uveřejněnými na stránkách Internetového obchodu.
Prodávající se zavazuje vyvinout maximální úsilí, aby zakázka byla vyhotovena
a odeslána v uvedeném termínu. Prodávající připouští možnost opožděného
vyhotovení zakázky, která vznikla z příčin nezávislých na Prodávajícím –
jedná se mimo jiné o zásah vyšší moci, přerušení dodávky elektřiny,
internetového připojení, poruchy strojů Prodávajícího a dalších.
V případě prodlení s vyhotovením zakázky, které vzniklo z uvedených
příčin nezávislých na Prodávajícím, Prodávající neodpovídá Kupujícímu za
škodu způsobenou prodlením v dodání Zboží. 2.2 Do lhůty pro dodání Předmětu prodeje se započítává pouze doba od
uzavření Kupní smlouvy do okamžiku odeslání Předmětu prodeje Kupujícímu, tedy
jeho předání Kurýrní službě k přepravě pro Kupujícího. Zboží je
odesíláno pouze v pracovních dnech s tím, že přeprava zboží Kurýrní
službou obvykle trvá jeden až dva pracovní dny. |